Referentka / referent ds. administracyjnych

PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów
Rzeszów
PGED/OR/28/2025

Twoje zadania:

  • obsługa administracyjna biznesu: e-Doręczenia, E-PUAP, EPO,
  • prowadzenie rejestru dokumentów w systemie e-kancelaria,
  • rejestracja i obieg korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość zagadnień z obszaru administracji,
  • mile widziana znajomość branży energetycznej,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • pakiet benefitów pozapłacowych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.

Aplikuj na to stanowisko

Udostępnij tę ofertę: