Referentka / referent ds. administracyjnych
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów
Rzeszów
PGED/OR/28/2025
Twoje zadania:
- obsługa administracyjna biznesu: e-Doręczenia, E-PUAP, EPO,
- prowadzenie rejestru dokumentów w systemie e-kancelaria,
- rejestracja i obieg korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej.
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość zagadnień z obszaru administracji,
- mile widziana znajomość branży energetycznej,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- przyjazną atmosferę pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.
Aplikuj na to stanowisko
Udostępnij tę ofertę: